Zdroj: http://www.cvicenisluckou.cz/cviceni-na-bosu.a25.html  •  Vydáno: 21.4.2012 11:52  •  Autor: Lucka

Cvičení na BOSU

CO JE BOSU- ODKLIKNI ODKAZ

 

ZATÍM BUDOU HODINY NÁRAZOVĚ, PODLE VOLNOSTI NA ZIMNÍM STADIONU, PROTO PROSÍM SLEDUJTE ROZVRH

OD ZÁŘÍ 2012 BUDOU HODINY ZAŘAZENY PRAVIDELNĚ DO ROZVRHU

 

V NABÍDCE BUDE:

BOSU CARDIO

REHABILITAČNÍ CVIČENÍ NA BOSU

 

BOSU CARDIO

Dynamická kardio aktivita zaměřená na získání kondice a posílení celého těla. BOSU Cardio přispívá k celkovému držení těla, posílení pánevního dna a odstranění svalových dysbalancí. Cvičení BOSU Cardio je vhodné pro všechny generace, pro začátečníky i pro pokročilé.

BOSU Cardio je cvičení, které je zaměřené na zlepšení oběhové činnosti a na posílení tělesného centra - core. Do core patří svaly jako bránice - dechový sval, pánevní dno, příčný břišní sval a hluboké svaly uložené podél páteře. Pro pestřejší a efektivnější cvičení se používá speciální pomůcka BOSU. Při tomto cvičení nejen že spálíte přebytečné kalorie, ale také celkově posílíte a zpevníte postavu.

 

jiné > BOSU Pilates

Cvičení BOSU Pilates propojuje prvky Pilates a cvičení s pomůckou BOSU.

BOSU je úžasná pomůcka, která nám pomáhá při cvičení Pilates více aktivovat pánevní dno, břišní svaly a zádové svaly (hluboko uložené svaly kolem páteře), které nám zajišťují správné držení těla. Díky prvkům Pilates se ke cvičení přidává koncentrace na každý pohyb, správné dýchání a koordinace těla. Jedná se o pomalé cvičení, které zvládne každý. Díky BOSU je ale cvičení více balanční, a proto musíme daleko více zapojit střed těla, takže toto cvičení je také někdy dost zábavné.